/ Foto - Människor / Foto - Natur /

Grönfjäll / Kittelfjäll

På fredagkväll for jag, Rickard och Enya till Grönfjäll. Vi kom fram ganska sent så vi packade bara in allt i stugan och satt och myste. På Lördag for vi till Kittelfjäll och tittade på en skotertävling.
 
Därefter for vi en sväng och fotade, så fruktansvärt vackert där!
 
När vi började dra oss hem på söndagkväll så körde vi in i Matsdal, har mina rötter där så det var riktigt kul och bara köra in där och titta. 
 
 Sen stannade vi efter vägen på världens finaste ställe där vi var i säkert en timme och bara njöt av vädret för det var så fint och varmt i luften!
 
Som sagt så var det otroligt vackert där och det var verkligen fotoparadiset. Dock så hade jag fel objektiv med mig så vart lite missnöjd. Men i alla fall så vart det en otroligt bra helg som tydligen tog knäcken på mig för nu har jag legat sjuk i veckan, men det börjar bli bättre som tur. 
 
#1 / / Ewelina:

Låter trevligt!